Ideální dárek
Pohyblivá Cessna 182RG
O zážitku
Co si všechno vyzkoušíte, to záleží na zvoleném balíčku. Základní 30 minutový vám umožní vzlet, pilotování po trase a přiblížení s přistáním na jednom z 24 tisíc letišť po celém světě. Při hodinovém letu zvládnete navíc i nácvik opakovaných přistání na více letištích, jako je např. Praha, za různých povětrnostních podmínek. Chcete více adrenalinu? Devadesátiminutový let už zahrnuje i nácviky různých krizových situací, od výpadku motoru až po ty nejsložitější letiště na světě.
Náš letecký simulátor tak může být skvělým nevšedním zážitkem, originálním dárkem pro vašeho muže či syna, splněným snem leteckého nadšence a nebo jedním z kroků na cestě k tomu stát se opravdovým pilotem. Volba je na vás. V každém případě se postaráme o to, abyste si let opravdu užili.
Objednejte zážitek
Pohyblivá Cessna 182RG
Délka zážitku | Cena | |
---|---|---|
Délka zážitku30 + 30 minut |
Cenaod 1 390 Kč |
Koupit
Vzlet, let po trase a přiblížení s přistáním na jednom z 24 tisíc letišť světa. Celkem 30min. Cessna + 30 min. prohlídka všech simulátorů a pro divácký doprovod let s novým Flight Simulatorem 2020 na zkoušku v průběhu letu na Cessně. Zážitek je určen pro 1 osobu + 3 osoby diváckého doprovodu. |
Délka zážitku60 + 30 minut |
Cenaod 2 390 Kč |
Koupit
K základnímu letu opakovaná přistání, Celkem 60min. Cessna + 30 min. prohlídka všech simulátorů a pro divácký doprovod let s novým Flight Simulatorem 2020 na zkoušku v průběhu letu na Cessně. Zážitek je určen pro 1 osobu + 3 osoby diváckého doprovodu. |
Délka zážitku90 + 30 minut |
Cenaod 3 390 Kč |
Koupit
K střední variantě navíc obtížná letiště a závady, Celkem 90min. Cessna + 30 min. prohlídka všech simulátorů a pro divácký doprovod let s novým Flight Simulatorem 2020 na zkoušku v průběhu letu na Cessně. Zážitek je určen pro 1 osobu + 3 osoby diváckého doprovodu. |
O simulátoru

Jako ve skutečnosti
Chcete se naučit pilotovat malé letadlo jako skutečný pilot? S námi si to opravdu můžete vyzkoušet. Pod vedením zkušených instruktorů nebudete jen tak poletovat, ale řídit malé sportovní letadlo jako v letecké škole. Na realitě jsme nešetřili a proto máme v Praze k dispozici pohyblivý trenažér (náklony do všech stran a zdvih až 50 cm). Pro váš divácký doprovod nabízí simulátor možnost sezení za bezpečnostní přepážkou.

S Cessnou to zvládnete nejlépe
Jedná se o jednomotorový sportovní letoun, který je možné řídit zcela samostatně jen s radami instruktora, narozdíl od dopravních letadel. Jeho rychlost je tak výrazně nižší s menším počtem ovládacích prvků a proto je řízení mnohem snadnější oproti dopravním strojům. Cessna je tedy ideálním dárkem pro začínajícího pilota, který tak následně lépe zvládne složitější Boeing.

Co od nás dostanete
K dispozici vám bude zkušený pilot, který se postará o pohodlí vás i vašich až 3 hostů, které si můžete přivést v roli diváků s sebou. Aby vzpomínka na váš mimořádný zážitek nevybledla, můžete si odnést záznam vašeho letu natočený profesionální kamerou, včetně fotografií a certifikátu podepsaného opravdovým pilotem. Po zážitku absolvujete interaktivní prohlídku všech simulátorů a zkusíte si Flight Simulator 2020, který se mezi našimi návštěvníky těší velké oblibě.
O reálném letounu
Cessna 182 Skylane je lehký, jednomotorový, čtyřsedadlový letoun (RG je verze se zatahovatelným podvozkem). Letadlo bylo uvedeno do provozu v roce 1956 a existuje řada variant tohoto modelu. Cessna 182 je po modelu Cessna 172 druhý nejoblíbenější model letadel tohoto typu.
Vznik a vývoj:
Cessna 182 byla představena v roce 1956 jako varianta k modelu Cessna 180. V roce 1957 byla představena také verze 182A pod názvem Skylane. Novější prošly do současnosti bez větších úprav. Byly přidány výkonnější motory, moderní avionika a větší okna. Cessna se v roce 1990 znovu vrátila k výrobě víceúčelových letadel, jako byl například i tento model. V roce 2005 začala Cessna nabízet moderní avioniku Garmin G1000 jako volitelnou výbavu do Skylanu. Následně se Garmin 1000 stal standardním vybavením a dnes již není možné koupě s klasickými analogovým přístrojovým vybavením.
Časté dotazy
Jaký je průběh zážitku?
Zážitek začíná usednutím do připraveného kokpitu s instruktorem. V průběhu konání hlavního zážitku si může váš divácký doprovod na vyžádání vyzkoušet na 15 min. jako bonus let na simulátoru Flight Simulator 2020. Nejedná se o profesionální simulátor, ale běžnou hru s nádhernými detaily s vizualizaví na 55" 4K obrazovce a se základním leteckým ovladačem Thrustmaster formou samoobslužného ovládání. Po zážitku vás provedeme naším centrem a ukážeme vám postupně všechny naše profesionální simulátory. V případě jejich provozu můžete nahlédnout dovnitř k tomu určeným okénkem. U zážitků na simulátorech Formule 1 a Závodním speciálu je k dispozici pro změnu nastavení kvalifikované obsluha nebo za poplatek profesionální instruktor Jan Charouz (předem na vyžádáni) na Formuli 1.
Mohu si vzít doprovod?
ANO, u zážitkových voucherů můžete mít sebou až tři osoby diváckého doprovodu, ale pouze obdarovaný může pilotovat. Vyjímkou je zážitek na ponorce, kde řídí 3 osoby v různých rolích a 1 osoba diváckého doprovodu. Last Minute nebo kurzy pro více osob nemají divácký doprovod v ceně. Divácký doprovod lze vyjma kurzů nad povolený limit doplatit dle kapacity na místě za cenu 190,-Kč za osobu. Střídání v kokpitu je povoleno doprovodu pouze za příplatek 490,-Kč za jednu střídající osobu z důvodu zvýhodněných cen časově delších zážitků pro jednu osobu a zvýšenému opotřebení simulátorů při střídání osob.
Jaká je vhodná délka zážitku?
Nejprodávanější varianta je 60 minut, neboť umožnuje opakovat přistání s civilními letadly nebo letecký souboj u stíhačky F16. Závodní simulátory nabídnou dvě tratě. Volte však dle vašich možností, protože je stále možnost zážitek při rezervaci doplatkem ceny prodloužit.
Potřebuji nějaké předchozí zkušenosti?
Absolutně ne, náš instruktor nebo obsluha vysvětlí vše potřebné k osvojení dané fáze simulace. U složitějších simulátorů jako Boeing 737NG, Airbus A320, F16 Fighting Falcon, Cessna 182RG a ponorka U-BOAT je k dispozici kvalifikovaný instruktor po celou dobu vašeho zážitku.
Mohu voucher vyměnit za jiný?
Určitě ano, nejlepší způsob je darovat univerální zážitek a nechat obdarovaného vybrat preferovaný simulátor. Nicméně i když vyberete jakýkoliv zážitek, můžete ho vždy při rezervaci v našem on-line systému vyměnit s případným doplatkem za jiný.
Jak je to s platností voucheru, termínem rezervace a stornem zážitku?
Voucher má platnost 6 - 12 měsíců a lze také prodloužit. Termín si volí obdarovaný po dobu platnosti v on-line rezervačním systému. Storno termínu je možné udělat bezplatně nejpozději 72 hodin před začátkem zážitku, v opačném případě si účtujeme 50% ceny za nový termín.
Budu pilotovat sám nebo s instruktorem?
Ano, tak daleko jak to zvládnete sami! Nenecháme Vás však samotného, ale náš instruktor Vám pomůže se vším co budete potřebovat pro zvládnutí zážitku.
Budu svůj zážitek sdílet s někým dalším?
Všechny zážitky jsou individuální a jsou vyhrazeny pouze pro obdarovaného a jeho doprovod. Nikdo vás tak v kokpitu s naším instruktorem rušit nebude.
Jsou nějaké požadavky na minimální věk, výšku zájemce?
Ano, doporučený věk dětí je od 12 let s minimální výškou 150cm a dospělé osoby s hmotností do 120kg.
Je trenažér plně pohyblivý "full-motion-simulator"?
ANO, máme tři pohyblivé simulátory. Cessna 182RG obsahuje pohyblivou základnu 3DOF (3 volnosti pohybu tj. zdvih, klonění, klopení) Závodní speciál má pohyblivou základnu 4DOF (4 volnosti pohybu tj. zdvih, klonění, klopení a rotace). Boeing 737NG, Airbus A320, F16 Fighting Falcon, Formule 1 a U-BOAT je tzv. "fixed-based-simulator" bez hydrauliky. Bohužel vysoké náklady za tvz. full flight motion simulátor dopravního letounu je určen pro výcvik leteckých posádek a je výrazně dražší. Profesionální simulátory stíhaček se s pohyblivou základnou vůbec nedělají z důvodu vysokých G. Na druhou stranu náš širokoúhlý výhled 180 stupňů sestavený ze třech full HD projektorů pro simulátory Boeing 737NG, Airbus A320, F16 Fighting Falcon a Formule 1 tento pocit dostatečně nahradí. Mozek se při velké obrazové ploše nechá snadno ošálit dojmem pohybu.
Foto




Instruktoři
-
Pavel Sochorovský
pilotUž jako malý kluk se zajímal o letadla a obdivuje tyto stroje dodnes. Dříve stačilo lepení modelů a pozorování letadel nad hlavou. Od roku 2003 se sny být skutečným pilotem začaly rýsovat více jasněji a získal kvalifikaci obchodního pilota s doložkou IR/MEP, ATPL(A) frozen. V roce 2009 úspěšně absolvoval výběrové řízení na pozici dopravního pilota u společnosti ČSA. V současnosti se zabývá obchodními lety pro soukromou společnost, která hodlá využívat obchodní leteckou dopravu s využitím turbovrtulových letadel pro transport speciálních lékových forem.
-
Denisa Svobodová
pilotLetectví se aktivně věnuje od svých 17 let. Je absolventka Vysoké školy Báňské oboru letecké dopravy a nyní aktivně létá od roku 2018 na letadle Boeing 737 u společnosti Go2Sky. Od roku 2020 vyučuje předměty ATPL na dopravní fakultě ČVUT.
-
Teodor Škoda
pilotLétat začal v 17 letech v aeroklubu na kluzácích. Pokračoval výcvikem soukromého pilota. V roce 2020 úspěšně absolvoval zkoušky z teorie dopravního pilota ATPL(a). V roce 2021 dokončil praktický výcvik a je držitelem licence obchodního pilota-CPL/MEP/IR. Volný čas nejraději tráví v aeroklubu létáním na všem, co má křídla.
-
Jan Škopek
pilotZačal létat od roku 2013 na malých sportovních letounech k získání první kvalifikace PPL. Dále pak pokračoval v létání a zvyšování pilotních kvalifikací společně se studiem ATPL k cílené metě stát se profesionálním dopravním pilotem. Od roku 2018 létá jako první důstojník u společnosti Smartwings na Boeingu 737NG a 737 MAX8.
-
Radek Topinka
autor a majitel projektu Simulation of RealityRadek Topinka, autor projektu a majitel začal s létáním v roce 2009 v letecké škole Aviatický klub, následně pokračoval studiem ATPL na dopravního pilota. Po ekonomické krizi v roce 2010, která měla dopad i na velké létání se rozhodl naplno věnovat projektu leteckých simulátorů a v roce 2012 otevřel současné centrum Simulation of Reality na Zličíně. Věnuje se nadále aktivně provozu a rozvoji centra, ale také instruktorské činnosti.