Toyota GR86 nabízí vzrušující jízdní zážitek díky své ovladatelnosti a pohonu zadních kol. Kombinace sportovního výkonu a designu zaměřeného na řidiče přináší čistou radost z jízdy. Zážitek je možné absolvovat na vybraném okruhu dle dostupných termínů a v případě, že si jízdu natrénujete na našem GT3 motion simulátoru, umožníme vám jízdu bez zapnuté trakce a stabilizace s naším instruktorem.
Adrenalinový dárek
Toyota GR86, Sosnová
O zážitku
Objednejte zážitek
Toyota GR86, Sosnová
Název | Cena | |
---|---|---|
NázevToyota GR 86, 3 kola v Sosnové |
Cenaod 1 970 Kč |
Vybrat
Jízda ve voze Toyota GR86 v délce 3 kola na okruhu Sosnová. Jízdy na okruhu nejsou kryté havarijním pojištěním, jako řidič hradíte případnou vzniklou škodu v plné výši. S vozem není povolené cíleně driftovat z důvodu opotřebení pneu na suchém povrchu. |
NázevToyota GR 86, 6 kol v Sosnové |
Cenaod 3 370 Kč |
Vybrat
Jízda ve voze Toyota GR86 v délce 6 kol na okruhu Sosnová. Jízdy na okruhu nejsou kryté havarijním pojištěním, jako řidič hradíte případnou vzniklou škodu v plné výši. S vozem není povolené cíleně driftovat z důvodu opotřebení pneu na suchém povrchu. |
NázevToyota GR 86, 9 kol v Sosnové |
Cenaod 4 670 Kč |
Vybrat
Jízda ve voze Toyota GR86 v délce 9 kol na okruhu Sosnová. Jízdy na okruhu nejsou kryté havarijním pojištěním, jako řidič hradíte případnou vzniklou škodu v plné výši. S vozem není povolené cíleně driftovat z důvodu opotřebení pneu na suchém povrchu. |
O simulátoru
Co vás čeká
Na sportovním okruhu Autodromu Sosnová na vás čeká nezapomenutelný zážitek plný adrenalinu! Připravte se usednout za volant senzační Toyoty GR86, která si vás získá hned od první chvíle. Nejdříve vám instruktor ukáže 1.kolo a následně vás nechá zajet objednaný počet kol. instruktor sedí na místě spolujezdce tak, aby byla jízda bezpečná.
O Toyotě GR86
Jen málokteré auto si zamilujete tak rychle jako Toyotu GR86. Její lehká konstrukce o hmotnosti pouhých 1275 kg vám zajistí nepřekonatelný zážitek z jízdy. Perfektní rozložení hmotnosti má poměr 53:47 mezi přední a zadní nápravou přispívá k vyváženému chování vozu. Skvělá ovladatelnost a jízdní vlastnosti díky nízkému těžišti, které je dosaženo použitím plochého čtyřválcového motoru typu boxer, nabízí GR86 vynikající stabilitu a precizní řízení v zatáčkách.
Časté dotazy
Jaký je průběh zážitku?
Zážitek začíná usednutím do připraveného kokpitu s instruktorem. V průběhu konání hlavního zážitku si může váš divácký doprovod na vyžádání vyzkoušet na 15 min. jako bonus let na simulátoru Flight Simulator 2020. Nejedná se o profesionální simulátor, ale běžnou hru s nádhernými detaily s vizualizaví na 55" 4K obrazovce a se základním leteckým ovladačem Thrustmaster formou samoobslužného ovládání. Po zážitku vás provedeme naším centrem a ukážeme vám postupně všechny naše profesionální simulátory. V případě jejich provozu můžete nahlédnout dovnitř k tomu určeným okénkem. U zážitků na simulátorech Formule 1 a Závodním speciálu je k dispozici pro změnu nastavení kvalifikované obsluha nebo za poplatek profesionální instruktor Jan Charouz (předem na vyžádáni) na Formuli 1.
Mohu si vzít doprovod?
ANO, u zážitkových voucherů můžete mít sebou až tři osoby diváckého doprovodu, ale pouze obdarovaný může pilotovat. Vyjímkou je zážitek na ponorce, kde řídí 3 osoby v různých rolích a 1 osoba diváckého doprovodu. Last Minute nebo kurzy pro více osob nemají divácký doprovod v ceně. Divácký doprovod lze vyjma kurzů nad povolený limit doplatit dle kapacity na místě za cenu 190,-Kč za osobu. Střídání v kokpitu je povoleno doprovodu pouze za příplatek 490,-Kč za jednu střídající osobu z důvodu zvýhodněných cen časově delších zážitků pro jednu osobu a zvýšenému opotřebení simulátorů při střídání osob.
Jaká je vhodná délka zážitku?
Nejprodávanější varianta je 60 minut, neboť umožnuje opakovat přistání s civilními letadly nebo letecký souboj u stíhačky F16. Závodní simulátory nabídnou dvě tratě. Volte však dle vašich možností, protože je stále možnost zážitek při rezervaci doplatkem ceny prodloužit.
Potřebuji nějaké předchozí zkušenosti?
Absolutně ne, náš instruktor nebo obsluha vysvětlí vše potřebné k osvojení dané fáze simulace. U složitějších simulátorů jako Boeing 737NG, Airbus A320, F16 Fighting Falcon, Cessna 182RG a ponorka U-BOAT je k dispozici kvalifikovaný instruktor po celou dobu vašeho zážitku.
Mohu voucher vyměnit za jiný?
Určitě ano, nejlepší způsob je darovat univerální zážitek a nechat obdarovaného vybrat preferovaný simulátor. Nicméně i když vyberete jakýkoliv zážitek, můžete ho vždy při rezervaci v našem on-line systému vyměnit s případným doplatkem za jiný.
Jak je to s platností voucheru, termínem rezervace a stornem zážitku?
Voucher má platnost 6 - 12 měsíců a lze také prodloužit. Termín si volí obdarovaný po dobu platnosti v on-line rezervačním systému. Storno termínu je možné udělat bezplatně nejpozději 72 hodin před začátkem zážitku, v opačném případě si účtujeme 50% ceny za nový termín.
Budu pilotovat sám nebo s instruktorem?
Ano, tak daleko jak to zvládnete sami! Nenecháme Vás však samotného, ale náš instruktor Vám pomůže se vším co budete potřebovat pro zvládnutí zážitku.
Budu svůj zážitek sdílet s někým dalším?
Všechny zážitky jsou individuální a jsou vyhrazeny pouze pro obdarovaného a jeho doprovod. Nikdo vás tak v kokpitu s naším instruktorem rušit nebude.
Jsou nějaké požadavky na minimální věk, výšku zájemce?
Ano, doporučený věk dětí je od 12 let s minimální výškou 150cm a dospělé osoby s hmotností do 120kg.
Je trenažér plně pohyblivý "full-motion-simulator"?
ANO, máme tři pohyblivé simulátory. Cessna 182RG obsahuje pohyblivou základnu 3DOF (3 volnosti pohybu tj. zdvih, klonění, klopení) Závodní speciál má pohyblivou základnu 4DOF (4 volnosti pohybu tj. zdvih, klonění, klopení a rotace). Boeing 737NG, Airbus A320, F16 Fighting Falcon, Formule 1 a U-BOAT je tzv. "fixed-based-simulator" bez hydrauliky. Bohužel vysoké náklady za tvz. full flight motion simulátor dopravního letounu je určen pro výcvik leteckých posádek a je výrazně dražší. Profesionální simulátory stíhaček se s pohyblivou základnou vůbec nedělají z důvodu vysokých G. Na druhou stranu náš širokoúhlý výhled 180 stupňů sestavený ze třech full HD projektorů pro simulátory Boeing 737NG, Airbus A320, F16 Fighting Falcon a Formule 1 tento pocit dostatečně nahradí. Mozek se při velké obrazové ploše nechá snadno ošálit dojmem pohybu.
Foto
Instruktoři
-
Pavel Sochorovský
pilotUž jako malý kluk se zajímal o letadla a obdivuje tyto stroje dodnes. Dříve stačilo lepení modelů a pozorování letadel nad hlavou. Od roku 2003 se sny být skutečným pilotem začaly rýsovat více jasněji a získal kvalifikaci obchodního pilota s doložkou IR/MEP, ATPL(A) frozen. V roce 2009 úspěšně absolvoval výběrové řízení na pozici dopravního pilota u společnosti ČSA. V současnosti se zabývá obchodními lety pro soukromou společnost, která hodlá využívat obchodní leteckou dopravu s využitím turbovrtulových letadel pro transport speciálních lékových forem.
-
Denisa Svobodová
pilotLetectví se aktivně věnuje od svých 17 let. Je absolventka Vysoké školy Báňské oboru letecké dopravy a nyní aktivně létá od roku 2018 na letadle Boeing 737 u společnosti Go2Sky. Od roku 2020 vyučuje předměty ATPL na dopravní fakultě ČVUT.
-
Teodor Škoda
pilotLétat začal v 17 letech v aeroklubu na kluzácích. Pokračoval výcvikem soukromého pilota. V roce 2020 úspěšně absolvoval zkoušky z teorie dopravního pilota ATPL(a). V roce 2021 dokončil praktický výcvik a je držitelem licence obchodního pilota-CPL/MEP/IR. Volný čas nejraději tráví v aeroklubu létáním na všem, co má křídla.
-
Jan Škopek
pilotZačal létat od roku 2013 na malých sportovních letounech k získání první kvalifikace PPL. Dále pak pokračoval v létání a zvyšování pilotních kvalifikací společně se studiem ATPL k cílené metě stát se profesionálním dopravním pilotem. Od roku 2018 létá jako první důstojník u společnosti Smartwings na Boeingu 737NG a 737 MAX8.
-
Radek Topinka
autor a majitel projektu Simulation of RealityRadek Topinka, autor projektu a majitel začal s létáním v roce 2009 v letecké škole Aviatický klub, následně pokračoval studiem ATPL na dopravního pilota. Po ekonomické krizi v roce 2010, která měla dopad i na velké létání se rozhodl naplno věnovat projektu leteckých simulátorů a v roce 2012 otevřel současné centrum Simulation of Reality na Zličíně. Věnuje se nadále aktivně provozu a rozvoji centra, ale také instruktorské činnosti.