Ideální dárek
Virtuální realita na pohyblivém simulátoru auta

O zážitku

Co si všechno vyzkoušíte, to záleží na zvoleném balíčku. Základní 30-ti minutový vám umožní základní seznámení s chováním jednoho vozu pro jednu trať. Při hodinovém pronájmu reálné jízdy na trenažeru zvládnete ve virtální realitě dvě auta a dva okruhy. Chcete více adrenalinu? Devadesát minut už zahrnuje více vozů nebo trénink s kvalifikací, ale především ochutnávku závodů s ostatními týmy na trati.

Náš závodní simulátor tak může být skvělým nevšedním zážitkem, originálním dárkem pro vašeho muže či syna, splněným snem automobilového nadšence a nebo jedním z kroků na cestě k tomu, stát se opravdovým závodníkem. Volba je na vás. V každém případě se postaráme o to, abyste si jízdu opravdu užili, neboť i Praha může být centrem závodění v ČR.

Objednejte zážitek
Virtuální realita na pohyblivém simulátoru auta

Délka zážitku Cena
Délka zážitku
30 + 30 minut
Cena
Dříve od 1 190 Kč od 890 Kč
Koupit
Délka zážitku
60 + 30 minut
Cena
Dříve od 2 190 Kč od 1 890 Kč
Koupit
Délka zážitku
90 + 30 minut
Cena
Dříve od 2 990 Kč od 2 690 Kč
Koupit

O simulátoru

Jako ve skutečnosti

Chcete si vyzkoušet jaké je být jezdcem ve skutečných ikonických autech na pohyblivém simulátoru v nejnovější virtuální realitě? Na výběr jich je několik desítek jako Ferrari 250 GTO, 330 P4, 590, Alfa Romeo 33 Stradale, Lamborghini Miura či Aventador, Ford GT40, McLaren P1, Mercedes SLS AMG nebo Shelby 427 a další. Na realitě jsme nešetřili a proto máme k dispozici sadu roku 2020, virtuální realitu HP Reverb s rozlišením 4K+. Navíc budete mít možnost vyzkoušet to i s pohybem simulátoru (náklony do všech stran a zdvih až 50 cm).

Ford GT40

si zahrál velkou roli ve vynikajícím filmu Le Mans '66 z roku 2019. Henry Ford II poté co zkrachovalo jednání o koupě Ferrari ho nechal postavit ve spolupráci s Carrollem Shelby, aby porazil Ferrari na slavném okruhu v Le Mans považovaném za nejtěžší vytrvalostní závod na světě. Motor měl obsah 4,2 litru a výkon 261 kW (355 k). Vyzkoušejte si na simulátoru zajet podobné času jako slavný závodník Ken Miles.

Ferrari 590XX EVO

je závodní speciál určený jen klientům, kteří se přihlásili do programu Ferrari Corse Clienti. Šestilitrový vidlicový dvanáctiválec má výkon 552 kW (750 k)/9000ot/min. Maximální točivý 700 Nm a hmotnost auta 1345kg z něho dělá mohutnou zbraň, kterou si můžete vyzkoušet například v Italské Monze nebo Belgickém SPA a mnoha dalších závodních okruhů.

McLaren P1 GTR

model P1 je jedno z nejrychlejších sériových aut s cenou přes 44mil.Kč a počtem 375 vyrobených kusů. Verze P1 GTR s výkonem 735kW (986 k) je ještě vzácnější s cenou 75mil. Kč, neboť bylo vyrobeno pouze 40 kusů a mohl si ji koupit jen majitel základní verze P1. Vyzkoušejte si tento unikát zkrotit na Silverstone nebo si raději troufnene na zelené peklo v Nürburgringu?

Časté dotazy

1

Jaký je průběh zážitku?

Zážitek začíná příchodem na naši recepci, proto prosím přijďte ideálně s 15-ti minutovým předstihem. Jelikož chceme, abyste se cítili jako v bavlnce, postará se o vás po celou dobu zážitku naše letuška. Po příchodu vám nabídne teplé nebo studené nápoje a budete mít možnost absolvovat přípravu před vstupem do simulátoru u níž se dozvíte to nejdůležitější, abyste čas strávený v kokpitu s instruktorem využili co nejefektivněji. Po zážitku vás naše letuška provede naším centrem a ukáže vám postupně všechny naše profesionální simulátory. V případě jejich provozu můžete nahlédnout dovnitř k tomu určeným okénkem. Dále můžete absolvovat doplňkový RC simulátor (model letounu řízený rádiem). Samotný zážitek začíná běžet usednutím do připraveného kokpitu za doprovodu instruktora nebo obsluhy. U zážitků na simulátorech Formule 1, Závodním speciálu full motion a vrtulníku Ka-50 full motion je k dispozici pro změnu nastavení kvalifikované obsluha nebo za poplatek profesionální instruktor Jan Charouz (předem na vyžádáni) na Formuli 1.

 

2

Mohu si vzít doprovod?

ANO, můžete až tři osoby diváckého doprovodu, ale pouze obdarovaný může pilotovat. Vyjímkou je zážitek na ponorce, kde řídí 3 osoby v různých rolích a 1 osoba diváckého doprovodu. Divácký doprovod nad povolený limit lze doplatit dle kapacity na místě za cenu 190,-Kč za osobu. Střídání v kokpitu je povoleno doprovodu pouze za příplatek 490,-Kč za jednu střídající osobu z důvodu zvýhodněných cen časově delších zážitků pro jednu osobu a zvýšenému opotřebení simulátorů při střídání osob.

 

3

Jaká je vhodná délka zážitku?

Nejprodávanější varianta je 60 minut, neboť umožnuje opakovat přistání s civilními letadly nebo letecký souboj u stíhačky F16 či vrtulníku KA-50. U ponorky vyzkoušíte také druhou a velmi zajímavou misi a závodní simulátory nabídnou dvě tratě. Volte však dle vašich možností, protože je stále možnost zážitek při rezervaci doplatkem ceny prodloužit.

 

4

Potřebuji nějaké předchozí zkušenosti?

Absolutně ne, náš instruktor nebo obsluha vysvětlí vše potřebné k osvojení dané fáze simulace. U složitějších simulátorů jako Boeing 737NG, F16 Fighting Falcon, Cessna 182RG a ponorka U-BOAT je k dispozici kvalifikovaný instruktor po celou dobu vašeho zážitku.

 

5

Mohu voucher vyměnit za jiný?

Určitě ano, nejlepší způsob je darovat univerální zážitek a nechat obdarovaného vybrat preferovaný simulátor. Nicméně i když vyberete jakýkoliv zážitek, můžete ho vždy při rezervaci v našem on-line systému vyměnit s případným doplatkem za jiný.

 

6

Jak je to s platností voucheru, termínem rezervace a stornem zážitku?

Voucher má platnost 12 měsíců a lze také prodloužit. Termín si volí obdarovaný po dobu platnosti v on-line rezervačním systému. Storno termínu je možné udělat bezplatně nejpozději 72 hodin před začátkem zážitku.

 

7

Budu pilotovat sám nebo s instruktorem?

Ano, tak daleko jak to zvládnete sami! Nenecháme Vás však samotného, ale náš instruktor Vám pomůže se vším co budete potřebovat pro zvládnutí zážitku.

 

8

Budu svůj zážitek sdílet s někým dalším?

Všechny zážitky jsou individuální a jsou vyhrazeny pouze pro obdarovaného a jeho doprovod. Nikdo vás tak v kokpitu s naším instruktorem rušit nebude.

 

9

Jsou nějaké požadavky na minimální věk, výšku zájemce?

Ano, doporučený věk dětí je od 12 let s minimální výškou 150 cm a dospělé osoby s hmotností do 120kg.

 

10

Je trenažér plně pohyblivý "full-motion-simulator"?

ANO, máme tři pohyblivé simulátory. Cessna 182RG obsahuje pohyblivou základnu 3DOF (3 volnosti pohybu tj. zdvih, klonění, klopení) Závodní speciál nebo vrtulník Ka-50 má pohyblivou základnu 4DOF (4 volnosti pohybu tj. zdvih, klonění, klopení a rotace). Boeing 737NG, F16 Fighting Falcon, Formule 1 a U-BOAT je tzv. "fixed-based-simulator" bez hydrauliky. Bohužel vysoké náklady za tvz. full flight motion simulátor dopravního letounu je určen pro výcvik leteckých posádek a prodává se za 18.000,-Kč/hod. Profesionální simulátory stíhaček se s pohyblivou základnou vůbec nedělají z důvodu vysokých G. Na druhou stranu náš širokoúhlý výhled 180-ti stupňů sestavený ze třech full HD projektorů pro simulátory Boeing 737NG, F16 Fighting Falcon a Formule 1 tento pocit dostatečně nahradí. Mozek se při velké obrazové ploše nechá snadno ošálit dojmem pohybu.

 

11

Kde probíhají reálné lety s Cessnou?

V partnerských leteckých školách Praha Leťnany BlueSky Academy za poplatek 500,-Kč nebo v ceně zážitku v Roudnici nad Labem Aviatický klub nebo OK-AIR v Příbrami se zkušeným instruktorem s Cessnou 172 po dobu 30-ti minut s vaším doprovodem. Tento letoun je čtyřmístný.

Foto

Instruktoři

  • Petr Rautner

    Travel Service, a.s. Petr Rautner

    Létat začal 15 letech v Letňanech. Vystudoval letecký obor VŠD. V Kanadě žil od roku 1985, kde si zalétal i práškovací letadla a bizjety. Ve Vancouveru se stal Kapitánem Boeingu 737 1987. Od roku 1990 Qantas Captain 737 (Austrálie) 16 let. 2005 se vratil do Čech a letal u SkyEurope. Nyní je Kapitánem na B737 u společnosti Travel Service. Ve volném čase si užívá sportovního létání na větroni VSO10 v Aeroklubu Panenský Týnec.

  • Lukáš Hořický

    Travel Service, a.s. Lukáš Hořický

    S vlastním létáním začal ve 14 letech jako žák kluzáků v Aeroklubu Soběslav. Se zahájením studií na vysoké škole v Praze pokračoval v létání v Aeroklubu Kladno na Zlínu - Trenér, L-40 Metasokol a L-200 Morava, na kterých odlétal licence až do obchodního pilota. Od roku 2008, létá jako druhý pilot Boeingu 737 u letecké společnosti Travel Service, na nové generaci Boeingu 737- 800, tak na staré klasice B 737 - 500. Svůj volný čas věnuje větronům i s vrtulovým strojům. kvalifikace: průkaz způsobilosti ATPL, B 737 300-900/IR, SEP land, TOW, GLD, dispečer AFIS.

  • Miroslav Chorouš

    ČSA, a.s. Miroslav Chorouš

    Létat začal v roce 1991 na větroních Blaník L13, dále na ULL, přes malá sportovní letadla až po střední dopravní letouny, na kterých získával potřebné zkušenosti a kvalifikace. Od roku 2004 létá jako druhý pilot B 737.400 – 500 u společnosti ČSA. Simulátory mu však imponovaly od dětství a Microsoft Flight Simulator mu pomáhal již od začátku jeho létání.

  • Pavel Sochorovský

    obchodní pilot Pavel Sochorovský

    Už jako malý kluk se zajímal o letadla a obdivuje tyto stroje dodnes. Dříve stačilo lepení modelů a pozorování letadel nad hlavou. Od roku 2003 se sny být skutečným pilotem začaly rýsovat více jasněji a získal kvalifikaci obchodního pilota s doložkou IR/MEP, ATPL(A) frozen. V roce 2009 úspěšně absolvoval výběrové řízení na pozici dopravního pilota u společnosti ČSA. V současnosti se zabývá obchodními lety pro soukromou společnost, která hodlá využívat obchodní leteckou dopravu s využitím turbovrtulových letadel pro transport speciálních lékových forem.

  • Ladislav Langer

    obchodní pilot Ladislav Langer

    S létáním začal v USA ve státě Florida, kde získal licenci komerčního pilota (CPL ME/IR) a složil zkoušky z teorie dopravních letadel (ATPL), následně zde působil jako instruktor do roku 2009. Poté pracoval jako pilot aerotaxi a dobrovolník letecké služby civilní patroly na Islandu. V Dublinu absolvoval školení (MCC/JOC) na B738. V současné době je ve výcviku na pozici Air Traffic Control Operator u ŘLP CZ.

  • Klára Zahradníková

    organizace rezervací, péče o zákazníky Klára Zahradníková
  • Radek Topinka

    autor a majitel projektu Simulation of Reality Radek Topinka

    S létáním začal na simulátorech a ty mu učarovaly natolik, že se se rozhodl v roce 2008 otevřít svůj první simulátor pro veřejnost Boeingu 737NG. V roce 2009 získal licenci PPL (A), ULL a absolvoval teorii ATPL – dopravní pilot. Rok 2012 až 2013 byl přelomový v rozhodnutí rozšířit projekt Leteckých simulátorů na největší simulátorové centrum v České republice s nabídkou 7 velkých a 4 mobilních simulátorů napříč kategoriemi VE VZDUCHU, NA SILNICI a POD VODOU. V současné chvíli se plně věnuje projektu Simulation of Reality jako občasný instruktor, ale především ve větším zviditelnění projektu Simulation of Reality.